A Könyvfesztivál és én :)

2015.04.25 20:38

Íme egy béna kép az új szerzeményekről.


Igazából a Caravaggio könyv miatt mentem, mert ezt a több kilós könyvecskét 2000 párszáz magyar forintért árulták. Szép ajándék lesz belőle. (az eredeti árát meg sem merem nézni, de tudom, hogy nagyon drága... :/ )

Azonban nagy Dumas-rajongóként nem hagyhattam ott azt a két könyvecskét sem (darabja 500 ft???) És még nem olvasta Sir Arthur Conan Doyle egy művét sem (én műveletlen), szóval eredeti nyelven beszereztem az első Sherlock Holmes történetet (és occó volt).

Begyűjtöttem jó pár könyvjelzőnek valót, meg újságot, szórólapot, miegyebet és nagyon jó kis, hasznos, praktikus vászontatyót. Nagyon szépen nézhettem a standon álló hölgyre, hogy a kezembe nyomott egyet (mert hogy csak annak járt, aki vásárolt könyvet - viszont azokból szinte az összeset olvastam...)

Ééés van egy kitűzöm is :) Meg karszalagom (nincs  fotón, hanem a kezemen), mert a diákok olyat kaptak. Húdejó ilyen "öregen" is diáknak lenni :D