30. Vivicittá Városvédő Futás

2015.04.19 18:07

Elkísértem egy kollegina/barátnémat a versenyre. Még gondolkodom rajta, hogy döntésem jó volt-e avagy rossz, mert úgy érzem magam, mintha én is lefutottam volna a 10 km-t, pedig csak a "tribünről" követtem az eseményeket.

Mindenesetre jók ezek a futóprogramok - akkora hangulata van. És mindenki egy és mindenki mindenkinek a barátja. Nincsenek ellentétek, negatív érzelmek, szimplán jól érzed magad, mégha nem futsz - akkor is!

Anita 10 km-es távot futott. Olyan sok volt a résztvevő, hogy három hullámban indították a rajtot, ő a másodikban kapott helyet :) Sikerült lefotóznom is a nagy tömegben (de inkább a félmaraton futóit mutatom meg képen is) A rajt után olyan gyorsan zajlottak az események, hogy már csak azt láttam, hogy minden ismerősöm befut a célba a vártnál jóval korábban :) Mindenki nagyon ügyes volt és nagyon szép eredményt ért el a kb. 6000 induló közül :)

Ezúton is gratulálok nekik, mert megérdemlik!