Főzőcskéztem

2015.10.18 14:24

Megbeszéltem magammal, hogy kipróbálok egy eddig számora teljesen ismeretlen receptet, barátosném ajánlotta, az alapötlet innen van.

Saltimbocca és répatócsni - á la Réka

A hivatkozásról elérhető a recept, de természetesen nem sikerült ugyanúgy különböző okok miatt:

  • borjúhús helyett marha fehérpecsenyét használtam
  • friss zsálya helyett szárítottat
  • nem tettem magokat a tócsniba
  • és köményt sem (mert elfelejtettem, hogy nincs, így nem vettem)
Ettől függetlenül, szerintem az eredmény nagyon jó lett :P Nem csináltam nagy adagot, de azért a tócsniból több van, mint amit az ember együltőhelyében be tud habzsolni :)
Bizonyítékként hoztam pár (remélhetőleg) étvágygerjesztő képet is.
 
A husi már nyersen is nagyon gusztusos volt:
 
Főleg, mikor rákerült a sok finomság:
 
 
És sütés közben:
 
 
A tócsniról is készült kép:
 
 
És a végeredmény:
 
 
Nos jó étvágyat!

Téma: Főzőcskéztem

-

hóvirág | 2015.10.23

Hú, de jól néz ki! :) Ezt majd én is kipróbálom. Milyen bor volt mellé? :)

Amúgy vicces, én is most indítottam egy másik blogot, ami receptes is, többek között. :) Csak még privátra van állítva, amíg kitapasztalom, mit hogyan szeretnék rajta.

Re:-

Réka | 2015.11.06

Hihihi :)
Bocsi a késői válaszért... Nem kapok semmi emilt, hogy van hozzászólásom :(
Az a helyzet, hogy a saját házi borunkkal szeretek főzni, mert az nagyon finom :P Olaszrizling amúgy :)
Szerintem a fehér száraz illik hozzá, és semmiképpen nem fűszeres :)
Amúgy a kaja nagyon gyorsan elkészül, és érdemesebb kisebb szelet húsokkal próbálkozni, úgy még gyorsabb :)

Re:-

Réka | 2015.11.06

A másik blog is tuti jó lesz :) Mert nagyon jó vagy :) Én meg ritkán járok fel és írogatok, d most minnyá rittyentek egy színházi értékelést, mert felrobbanok, ha nem írhatom le.
Esetemben marad ez a sok vegyes téma, képtelen lennék a tematikus blogra - én szétszórt vagyok és mindig ahhoz kapok, ami épp akkor érdekel :D

Új hozzászólás hozzáadása