Képes bejegyzés

2015.05.26 21:12

A Nagy Shakespeare projekt után kissé leült a hangulat. 

Természetesen oka van, végre sikerült túltennem magam pár olyan vizsgán, amiket már jó ideje húztam-halasztottam, mert féltem a tárgyaktól, a tanároktól, meg úgy az egésztől. De még egyszer, utoljára belevágtam, és eddig mindet sikeresen túléltem - és nem csak görbületig :D Némelyek még magamnak is meglepetést okoztak. Lényeg a lényeg, már csak egyetlen vizsgám maradt hátra, aztán már "csak" a szakdoga készítése, védése és az államvizsga van hátra - azoban ez még az elkövetkező fél év zenéje lesz :)

Hétvégén voltunk a családdal egyet kicsit kirándulni és nagyon királyos képeket sikerült elkapni (nem akarom ám fényezni magam, csak úgy érzem, tényleg sikerült pár egészen jó kép ;) )

Nézzük, mit is mutassak meg abból a potom 220-230 képből :P

Hegyestűn (több infó itt) készültek az alábbiak:

Ez itt maga Hegyestű - a neve is árulkodik a természeti jelenség alakjáról. Kialakulásáról is olvasható a fenti linken sok-sok érdekes dolog.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aki ismer, tudja, hogy a makro képeket nagyon szeretem - készíteni is. Sokat próbálkozok, és amit csak lehet megörökítek a kis bébimmel. Jól megvagyunk mi kettecskén, most hogy már nagyon összeszoktunk. Szóval íme pár makro :P

Nem csak Hegyestűt fedeztük fel újra magunknak, hanem felmentünk még a Szigligeti Várba is. Nekem személy szerint a kedvencem, több okból kifolyólag is: mióta az eszemet tudom, többször is megfordultam itt, és mindig-mindig volt valami újítás, fejlesztés az előző állapot óta. Most találkoztam a legnagyobb változással. Van belépő, de pénztárca-barát, ráadásul tényleg nem 10 perc alatt futod körbe az egészet. Megéri a pénzt a belépőre fordítani, mert látható mire költik az összeget - és ez megbecsülendő. Íme néhány kép:

Sikerült elkapnunk egy koncert végét. A Hollóének Hungarica Együttes zenélt, és pont egy kelta írületes részt kaptunk el. Legszívesebben eljártam volna egy jiget :D (ha menne, és nem felejtettem volna el nagy részét...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És ugye itt a tavasz és nyílik a kedvenc virágom a réteken, az árkokban, a szántásban, mindenütt, de még a várfalon is:

A kilátás valami fantasztikus, körbe a tanúhegyekkel, a Balatonnal és pár közeledő esőfelhővel:

Végezetül pedig kukkantsuk meg a vár egy részét, mert az egész egy képbe egyszerűen nem fér el :P

Téma: Képes bejegyzés

tárgy is kell? :D akkor őőő... lelkendezés!

hóvirág | 2015.05.29

Hú ez nagyon klassz! Most irigykedem ám kicsit! :D Nekünk Badacsonyban van keresztszüleimnek nyaralója, évente többször le szoktunk menni, de idén nekem eddig nem jött össze, édesapám bezzeg a napokban most másodjára van ott. :'D Na mindegy, a lényeg, hogy amikor tavaly októberben legutóbb arra jártam, pont Szigliget felé bringáztunk (Vonyarcvashegy és vissza Badacsonyba - mit ne mondjak, másnap nem bírtam ráülni a biciklire XD), bár a várba nem mentünk fel. Meg ez a Hegyestű is új nekem, pedig többször bringáztunk tavaly a Káli-medencében is, de ciki... na majd legközelebb csekkoljuk. :))
Nagyon szép képek, és biztos szuper időtöltés volt az a nap! :)

Re:tárgy is kell? :D akkor őőő... lelkendezés!

Réka | 2015.06.06

Sajna így adta be, hogy tárgyat is kér... Talán lehet módosítani, majd beleásom magam :)
A másik, nagyon örülök a hozzászólásodnak, de semmit nem jelzett a rendszer, ezért a késői válasz.
Nekem a Balaton-felvidék egyszerűen végtelen, és soha nem tudom megunni. Igazából több mint 200 képet sikerült ez alatt a pár óra alatt ellőnöm, és tényleg ezek a legjobbak. A másik, hogy már másfél éve megvan a fényképezőm, mégis mindig tanulok újat, azóta már szerkesztgettem ezeket is, hogy még jobbak legyenek :P
Szóval örülök, hogy tetszik :) És igen, menj csak el megnézni mindent, amit lehet ;) Megéri. Olyan gyönyörű ez az ország :)

Re:Re:tárgy is kell? :D akkor őőő... lelkendezés!

hóvirág | 2015.06.14

Nem gond, csak hirtelen nem tudtam mit írni, azért lett ez :D

Igen, meg tudom érteni, a Balaton-felvidék (is) csodás tájéka kis hazánknak :)
No azt nem is tudtam, hogy ilyen fotós alkat vagy. Jól csinálod. :)

Re:Re:Re:tárgy is kell? :D akkor őőő... lelkendezés!

Réka | 2015.06.16

Igen, próbálkozom a fotózással :D De még nagyon kezdő vagyok, és nagyon ritkán sikerül jó szögben elkapni egy-egy pillanatot. Meg nem mindig látom meg. Ha meg meglátom, addig-addig fészkelődöm, míg nem sikerül (van, akit ez az őrületbe kerget)
Egyszer próbáltam lefényképezni egy szép mohát, amint éppen "virágba" kapott, mindenütt nőtt a magasba (persze magához képest), és akkor még kb azt sem tudtam mi az a makro, szinte lehasaltam a turistákkal teli Jeli Arborétumban, hogy sikerüljön a kép. Nem lett rossz, de ellőttem pár fotót, mire rájöttem, hogy makro módba kellene váltanom :D :D
A család meg persze adta az egész alá a lovat, úgyhogy mindenki engem röhögött, hogy mit szenvedek :D :D

Új hozzászólás hozzáadása