Röstellem magam...

2015.07.26 19:09

Annyira, de annyira magabiztosan határoztam el magam arról, hogy ezúttal jobban odafigyelek a blogra, és igenis időnként jelentkezem, de legalábbis próbálok hetente 1x... Hát nem jött össze.

Sok minden történt az elmúlt két hónapban (pont 2 hónapja írtam ide bármit is), így egy gyors összefoglaló:

- kb. 95%-ban sikeresen letettem a vizsgáimat - egy tárgyból végül nem, aminek az lett az eredménye, hogy tegnapelőtt kaptam egy levelet, miszerint megszüntették a hallgatói jogviszonyomat :D - de írhatok kérelmet, hogy folytathassam a tanulmányokat

- a munkában teljesen elúsztam, amiből meg az lett, hogy nagyon komolyan kellett vennünk a nyári leállást, és tényleg el kellett jönni szabira - ebből az első hét már el is telt a mai nappal bezárólag

- jelentkeztem a  moly.hu-n egy kihívásra - ami tényleg kihívás (olvassam azt, amit mások ajánlanak nekem? :O annyi a jó, hogy én szerkesztem a polcot, amiről választhatnak :D )

- elmaradoztak a nagy fotós kirándulások is, pedig annyira, de annyira menni akaroooook.... - csak nem igen akarnak mások csatlakozni, egyedül meg nem megyek sehova

- és ami a legnagyobb dolog: július 1-jével új albérletbe költöztem - lelkileg taccsra vágott az egész, mert eddig még soha az életben nem kellett egyedül laknom, és most ezt kell megtanulni - túl nagy falat lesz ez nékem :D de próbálkozok ;)

 

Azért a végére beszúrok egy fotót, amit ma készítettem - próbálok egy szépségest kiválasztani :) És íme:

Készült: Nagybakónak, úton az Árpád-forrás felé (https://www.nagybakonak.hu/hu/tourism)

 

Téma: Röstellem magam...

Nincs hozzászólás.

Új hozzászólás hozzáadása